Методична робота



Нетрадиційні методики вивчення англійської мови нашої сучасності
Існує багато методик навчання які трактуються як нетрадиційні. Під нетрадиційними методиками розуміють методики, які не використовує шкільна програма. Таких методик дуже багато і всі вони мають свою користь при вивченні англійської мови.
Ці новітні методики не відкидають традиційний підхід, однак висвітлюють новий підхід у вивченні мови.
Розглянемо декілька таких нетрадиційних методів.
Так, наприклад, метод Робіна Каллана. Цей метод був відкритий ще в 60 роки ХХ століття, але і зараз дуже популярний. Основні положення цього методу:
1. Вивчення мови відбувається, як у дитинстві, – спочатку запам’ятовуються нові слова, потім будуються речення, згодом практикується читання і – нарешті – написання.
2. Впродовж занять розмова ведеться виключно англійською мовою, тож учні не перекладають речення в голові з рідної мови, а формулюють їх відразу англійською.
3. Процес навчання передбачає певну систему подання нового та повторення вже пройденого матеріалу, що забезпечує надзвичайно ефективне засвоєння та розвиває рефлексивну реакцію.
Метод Каллана унікальний тим, що всього за один рік дозволяє вивчити мову до рівня Кембриджського іспиту FCE (First Certificate in English).
Методика Раймонда Марфі. В методиці Марфі головний акцент при вивчені іноземної граматики припадає на прості вправи та ілюстрації.
1. За посібниками Марфі можна працювати як самостійно, так і з викладачем.
2. Запам’ятовуються цілі лексичні конструкції, що сприяє не лише опануванню граматики, але й розширенню словникового запасу.
3. Граматичні правила ілюструються зручними та зрозумілими схемами.
Методика Дмитра Петрова
Особливості методики Дмитра Петрова
1. Відточеність подачі матеріалу, опрацювання відео- та інших матеріалів. Наприклад, «Генератор фраз» дозволяє будувати правильні речення і чути вимову.
2. Висока швидкість викладу курсу. Стандартна програма включає в себе 16 годин. Максимальний термін навчання мови за цією методикою – 6 тижнів.
3. Використання фільмів для занурення в мовне середовище.
4. Відсутність складних граматичних схем і необхідності завчати правила.
Методика Олександра Драгункіна
Ідеї Олександра Драгункіна дуже цікаві і можуть бути використані для викладацької діяльності.
Особливості методики Олександра Драгункіна:
1. Цілісність. Розглянуто практично всі основні теми граматики.
2. Створено альтернативну граматику, яка відрізняється простотою розуміння.
3. Висока швидкість засвоєння матеріалу. 10-20 днів зазвичай вистачає на засвоєння всього курсу. Надалі передбачається самостійна робота.
4. Принципове значення має виникнення розуміння, чому потрібно побудувати фразу так, а не інакше.
5. З першого ж заняття будуються речення будь-якого рівня складності.
6. Мета – закласти базу. Потім відбувається нарощування: збільшення словникового запасу, вдосконалення граматики і т.д.
Використання нетрадиційних методів вивчення англійської мови потрібно використовувати поряд з традиційними. Це новий погляд на навчання комунікативних навичок, іншомовної компетенції, на опанування іноземною лексикою та граматикою. А все нове в сучасній іноземній освіті має місце бути.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Завдання на тиждень для 3-4 касів

Завдання на тиждень (06/04-10/04)